مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1392 ساعت 10:232013-08-06اقتصادي

پارسال 79  هزار آزمایش کلرسنجی آب در گلستان انجام شد


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته با همت و تلاش مجموعه همکاران کنترل کیفی و آزمایشگاههای شرکت 79 هزار و 683 مورد تست کلرسنجی آب در سطح شهرهای استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی شکیبافر ظهر سه شنبه در جمع مدیران آبفا استان افزود: طی این مدت 6 هزار و 789 مورد نمونه برداری میکروبی و سه هزار و 400مورد آزمون HPC از شبکه و مخازن صورت گرفت که همه نمونه ها فاقد آلودگی بوده است.

وی تصریح کرد : همچنین میزان کدورت سنجی از شبکه توزیع استان گلستان نیز 55 هزار و 664 نمونه بوده است که شامل کدورت سنجی از شبکه ها و منابع تامین و تصفیه خانه بوده است، همچنین 506 مورد نمونه برداری آنالیز شیمیایی از شبکه ، مخازن و منابع انجام شده است.

معاون بهره برداری شرکت تعداد آزمایشگاه های فعال میکروبی ، شیمیایی و بیولوژیک و فاضلاب جهت کنترل آزمایشات آب و فاضلاب در سطح 7 شهر استان را 22 بخش بیان کرد و یادآور شد: تمامی این آزمایشات و نمونه برداری های صورت گرفته برای اطمینان از بهداشت آب انجام شده است.

وی بازدید دوره ای از مخازن و ایستگاه های کلرزنی استان ، ساخت محلول (DPD) به میزان 10 لیتر با صرفه جویی معادل 10 میلیون ریال ، تهیه پر کلرین و گاز کلر به میزان 106 تن و 201 تن نمک طعام برای گندزدایی آب شرب های استان از دیگر اقدامات انجام گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسال 79  هزار آزمایش کلرسنجی آب در گلستان انجام شد

پارسال 79  هزار آزمایش کلرسنجی آب در گلستان انجام شد